


MODUŁ

MODUŁ
AKADEMIA FITPAULIS
SZKOLENIE STACJONARNE
ROZWIŃ SWÓJ BIZNES LOKALNIE
Celem mojego szkolenia jest wsparcie nowych trenerów personalnych, medycznych lub instruktorów fitness po ukończeniu kursu w rozwoju ich marki oraz wprowadzeniu na rynek lokalny.
Czy czujesz niepewność? Nie wiesz, jak prowadzić długoterminową współpracę? Obawiasz się trudnych klientów? A może chcesz poznać techniki psychologiczne, które są niezbędne w relacji z podopiecznym?
Jeśli tak, to jestem tutaj, by Ci pomóc!
Moje szkolenie nie koncentruje się na materiałach z kursu trenera personalnego, instruktora ani trenera medycznego.
Skupiam się na tym, jak przekształcić swoje umiejętności w długoterminowy biznes, stać się trenerem najwyższej jakości i jak najszybciej rozpocząć samodzielną pracę.
Dowiesz się, że praca trenera nie ogranicza się jedynie do prowadzenia treningów i opracowywania planów. Psychologia również odgrywa kluczową rolę.
Nauczysz się prowadzić konsultacje, które w 99% przypadków kończą się sukcesem.
Poznasz techniki sprzedaży oraz organizacji treningów personalnych w rzeczywistym, a nie idealnym wydaniu.
Razem przerobimy trudne przypadki, dzięki czemu pozbędziesz się obaw, że możesz zaszkodzić swoim klientom.
Nauczysz się działać w sytuacjach trudnych i krytycznych.
Utrzymywanie długotrwałych relacji z podopiecznymi, marketing, znajomość technik sprzedaży, budowanie marki osobistej w social media, przełamywanie blokad w sprzedaży oraz nauka zdrowych relacji z pieniędzmi to tylko niektóre z umiejętności, które zdobędziesz.
SZKOLENIE SKŁADA SIĘ Z DWÓCH MODUŁÓW!
-Stworzenie cennika usług i pakietów treningowych (omówienie sprzedaży usług)
-Umowa z klientem
-Budowanie marki (Instagram, Facebook),
-Fanpage Facebook
-Docieranie do nowych klientów
-Analiza feed Instagram
-Zwiększanie liczby obserwacji
-Relacje/rolki,posty, storytelling
-Ustalenie TWOJEGO indywidualnego stylu prowadzenia konta
-Tworzenie marki osobistej długoterminowo( moje indywidualne porady)
-Działania promocyjne
-Inne źródła dochodu (jak rozwijać biznes poza treningami personalnymi)
-Przekonania i relacja ze sobą
-Zmiana przekonań w kontekście sprzedaży swoich usług/nastawienie do sprzedaży (relacja z pieniędzmi)
-Wyzbycie się strachu przed konkurencją
-Znalezienie indywidualnego i autentycznego podejścia jako trenera
-Techniki relaksacyjne i odpuszczanie starych wzorców
-Pierwsza konsultacja i wywiad z potencjalnym klientem
-Techniki sprzedaży/przedstawienie oferty
-Jak potencjalny klient podejmuje decyzje
-Diagnoza problemu klienta (różne typy klientów),
-Cel klienta, a ambicja trenera
-Priorytetyzacja w treningu
-Ustalenie słabych ognisk
-Organizacja treningu personalnego
-Monitorowanie postępów
-Motywacja i relacja z podopiecznym
-Trzymanie granic trener/podopieczny
-Budowanie relacji z klientem w ujęciu psychologicznym (komunikacja, zrozumienie potrzeb klienta, utrzymanie długoterminowej relacji w dojściu do celu klienta)
-Zasady współpracy
-Rola i stworzenie regulaminu