
Regulamin serwisu www.fitpaulis.pl oraz świadczenia usług
(dalej jako „Regulamin”)
§ 1.
Postanowienia ogólne
1. Strona internetowa www.fitpaulis.pl, prowadzona jest przez Paulinę Gołaś prowadzącą
działalność gospodarczą pod firmą Trener Paulina Gołaś, zarejestrowaną w Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem ul. Kielecka 9, 87-100
Toruń, NIP: 8792750375 i numerem REGON: 52616795 – dalej Usługodawca.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów korzystających ze strony
www.fitpaulis.pl oraz z usług świadczonych przez Usługodawcę.
3. Regulamin określa zasady korzystania ze strony www.fitpaulis.pl oraz zasady i tryb
korzystania z usług oferowanych w Sklepie (tutaj aktywny link do Sklepu).
§ 2.
Definicje
Ilekroć w niniejszym Regulaminie mowa jest o:
1) Serwisie – należy przez to rozumieć stronę www.fitpaulis.pl
2) Formularzu kontaktowym – należy przez to rozumieć interaktywny formularz
dostępny na stronie www.fitpaulis.pl umożliwiający kontakt Klienta z Usługodawcą;
3) Kliencie - należy przez to rozumieć osobę fizyczną nieprowadzącą działalności
gospodarczej oraz osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która
zawiera z Usługodawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
4) Koncie - należy przez to rozumieć konto Klienta w Sklepie, na którym gromadzone
są podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w
Sklepie;
5) Sklep – należy przez to rozumieć Sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę
znajdujący się na stronie www.fitpaulis.pl – (tutaj aktywny link do sklepu);
6) Czacie – należy przez to rozumieć interaktywny sposób dostępny na stronie
www.fitpaulis.pl umożliwiający kontakt z Usługodawcą;
7) Usłudze - należy przez to rozumieć dostępną w Sklepie Usługę będącą przedmiotem
Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą, w szczególności: pakiet
treningów personalnych, konsultacja online/stacjonarna + 1 trening
online/stacjonarny, konsultacja online/stacjonarna;
8) Jednorazowej Usłudze - należy przez to rozumieć dostępną w Sklepie Usługę
będącą przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą w postaci
konsultacji online/stacjonarnej + 1 trening online/stacjonarny lub konsultacji
online/stacjonarnej;
9) Pakiecie Usług - należy przez to rozumieć dostępną w Sklepie Usługę będącą
przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą, w postaci pakietu
treningów personalnych;
10) Usługodawcy – należy przez to rozumieć Paulinę Gołaś prowadzącą działalność
gospodarczą pod firmą Trener Paulina Gołaś, zarejestrowanego w Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem ul. Kielecka 9, 87-
100 Toruń, NIP: 8792750375 i numerem REGON: 52616795;
11) Miejscu świadczenia Usługi/Pakietu Usług – należy przez to rozumieć miejsce
uzgodnione między Klientem, a Usługodawcą, gdzie będzie wykonywania
Usługa/Pakiet Usług;
12) Konsultacji stacjonarnej – należy przez to rozumieć spotkanie Klienta z
Usługodawcą w miejscu wspólnie uzgodnionym celem ustalenia
…………………………….;
13) Konsultacji online - należy przez to rozumieć spotkanie Klienta z Usługodawcą
online za pośrednictwem programu ……………….. celem ustalenia
…………………………….;
14) Treningu personalnym online – trening personalny prowadzony przez
Usługodawcę za pośrednictwem programu …………………..;
§ 3.
Kontakt z Usługobiorcą
1. Usługodawca umożliwia kontaktowanie z się nim, niezależnie od pory dnia,
w następujący sposób:
a) kontakt listowny, pod następującym adresem pocztowym: ul. Kielecka 9, 87-100
Toruń;
b) kontakt mailowy, pod następującym adresem e-mail: fitpaulis@gmail.com;
c) czat na stronie www.fitpaulis.pl gdzie należy podać swoje imię i adres email do
kontaktu;
d) formularz kontaktowy znajdujący się na stronie www.fitpaulis.pl, w którym należy
podać obligatoryjnie imię, nazwisko, adres email oraz opcjonalnie – numer
telefonu oraz treść wiadomości;
e) facebook Usługodawcy – tutaj aktywny link do facebooka;
f) instagram Usługodawcy – tutaj aktywny link do instagrama;
2. Usługodawca umożliwia również kontaktowanie się z nim telefonicznie, pod
następującym numerem telefonu: 512073424, w godzinach między 8, a 16, od
poniedziałku do piątku.
3. Usługodawca odpowie Klientowi na kontakt zgodnie z ust. 1, niezwłocznie.
§ 4.
Wymagania techniczne
1. Dla prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Serwisu Klient powinien posiadać:
a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet (np. komputer lub smartphone)
oraz zainstalowaną do najnowszej wersji przeglądarkę internetową;
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
c) włączoną obsługę plików cookies.
2. Dla prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Konsultacji online lub z Treningu
personalnego online, Klient powinien posiadać urządzenie końcowe z dostępem do sieci
Internet (np. komputer lub smartphone) oraz zainstalowaną do najnowszej wersji
przeglądarkę internetową;
3. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Serwisu
spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
4. Przeglądanie Serwisu, kontakt z Usługodawcą oraz dokonywanie zamówień w Sklepie
nie wymaga zakładania Konta.
§ 6.
Wykonanie Umowy Sprzedaży Usługi
1. Zakres świadczonych Usług uzależniony jest od zakupionego przez Klienta Pakietu
Usług lub Jednorazowej Usługi.
2. W przypadku Produktu będącego Usługą po złożeniu zamówienia na Usługę przez
Klienta i jego opłaceniu w całości, Klient kontaktuje się z Usługodawcą w jeden
z wybranych przez siebie sposobów określonych w § 3 ust. 1 z propozycją terminu
wykonania Usługi.
3. Miejscem stacjonarnego wykonania Usług tj. pakietów treningów personalnych lub
konsultacji stacjonarnej + 1 trening stacjonarny, jest siłownia Level Sport Gym przy ul.
Sieradzkiej 3, 87-100 Toruń, z zastrzeżeniem, że Klient i Usługodawca mogą wspólnie
ustalić inne miejsce wykonania Usługi na terenie Torunia, w tym także wykonanie Usługi
w całości lub w części formie online.
4. Usługi online Usługodawca wykonuje w miejscu przez siebie wybranym, pozwalającym
na należyte ich wykonanie.
5. Usługi wykonywane są w terminach ustalonych wspólnie przez Strony, z zastrzeżeniem
ust. 6.
6. Klient przed ukończeniem 16 roku życia ma prawo korzystać z Usług wyłącznie za
pisemną zgodą opiekuna ustawowego lub opiekuna prawnego.
7. Usługa może zostać wykorzystana przez Klienta w terminie 30 dni od dnia zawarcia
umowy sprzedaży, zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego (tutaj aktywny link do
regulaminu).
8. Usługa niewykorzystana przez Klienta w całości w terminie, o którym mowa w ust. 5
zostaje uznana za wykonaną w całości, na co niniejszym Klient wyraża zgodę.
9. Klient i Usługodawca mają prawo odwołać Usługę najpóźniej na 6 h przed planowanym
terminem jej wykonania.
10. W przypadku odwołania Usługi przez Usługodawcę na mniej niż 6 h przez terminem jej
wykonania, zostanie ustalony nowy termin wykonania Usługi, nawet jeżeli miałaby zostać
wykonana po terminie określonym w ust. 6.
11. W przypadku odwołania Usługi przez Klienta na mniej niż 6 h przed terminem jej
wykonania lub braku odwołania umówionego terminu wykonania Usługi, Usługę uznaje
się za wykonaną w całości, na co niniejszym Klient wyraża zgodę, chyba, że Klient
przedstawi Usługodawcy zwolnienie lekarskie lub inną dokumentację medyczną
świadczącą o przeciwskazaniach do skorzystania z Usługi. Wówczas termin na
wykonanie Usługi ulega zawieszeniu do czasu ustąpienia przeszkody zdrowotnej po
stronie Klienta.
12. Jednorazowa Usługa lub Usługa wykorzystywana w ramach pakietu, trwa 60 minut.
13. Usługodawca oświadcza, że w przypadku spóźnienia Klienta, Usługa zostanie
przedłużona o czas spóźnienia, tylko wtedy, gdy Usługobiorca będzie miał taką
możliwość.
14. W Usłudze nie mieści się cena za wstęp Klienta do miejsca wykonania Usługi
stacjonarnej.
15. W przypadku Usług wykonywanych stacjonarnie, Klient zobowiązany jest po każdej
zakończonej Usłudze, złożyć podpis na liście obecności prowadzonej przez Usługobiorcę
w wersji papierowej.
§ 7.
Warunki zdrowotne po stronie Klienta
1. Usługodawca dopasowuje ćwiczenia w ramach Usługi do aktualnego stanu zdrowia
Klienta.
2. Klient każdorazowo przed przystąpieniem Usługodawcy do wykonywania Usługi
zobowiązany jest do przekazania wszelkich informacji dotyczących jego aktualnego
stanu zdrowia, w tym w szczególności przeciwskazań zdrowotnych do wykonania
któregokolwiek z ćwiczeń.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie Usługi, w sytuacji
gdy, Klient nie poinformuje o okolicznościach wskazanych w ust. 1 powyżej.
4. W sytuacji gdy Klient nie jest w stanie, w szczególności z uwagi na ograniczenia fizyczne
lub przeciwskazania zdrowotne, wykonać jakiejkolwiek czynności w ramach Usługi,
wskazanej przez Usługodawcę, zobowiązany jest do niezwłocznej odmowy jej
wykonania. Usługodawca zaproponuje inny rodzaj czynności.
5. W sytuacji jakiegokolwiek pogorszenia samopoczucia w trakcie wykonywania Usługi,
Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Usługodawcę, z
zastrzeżeniem ust. 6.
6. W sytuacji braku poprawy samopoczucia Klienta, Usługodawca może zadecydować o
przerwaniu wykonywania Usługi, z uwagi na stan zdrowia Klienta.
7. Usługodawca może przekazywać Klientowi wskazówki w zakresie profilaktyki zdrowia, z
zastrzeżeniem, że nie jest to wiążąca porada lekarska. Przed wdrożeniem wskazówek
Klient zobowiązany jest do skorzystania z wizyty lekarskiej.
§ 8.
Przygotowanie do wykonania Usługi
1. Zaleca się, aby Klient pojawił się w miejscu wykonania Usługi na 15 minut przed jej
wykonaniem, celem samodzielnego wykonania rozgrzewki, dopasowanej do jego
aktualnego stanu zdrowia.
2. Podczas wykonywania Usługi Klienta obowiązuje wygodny strój sportowy oraz obuwie
sportowe, zgodne z regulaminem wybranego miejsca wykonania Usługi.
3. Podczas wykonywania Usługi zaleca się, aby Klient każdorazowo miał ze sobą ręcznik i
wodę do picia.
4. Zaleca się aby Klient na godzinę przed wykonaniem Usługi w postaci treningu zjadł
pełnowartościowy posiłek.
5. W przypadku wahań poziomu cukru we krwi, w szczególności gdy Klient choruje na
cukrzycę, zaburzenia gospodarki insulinowej albo gdy zdarzały się sytuacje omdleń,
zaleca się, aby Klient w trakcie wykonywania Usługi posiadał glukometr oraz słodką
przekąskę.
6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste pozostawione przez
Klienta w miejscu wykonania Usługi.
§ 9.
Opinie w serwisie
1. Klient ma prawo wystawienia opinii co do Usług świadczonych przez Usługodawcę na
portalu facebook (tutaj link aktywny do Twojego facebooka).
2. Usługodawca ma prawo zamieścić opinie, o których mowa w ust. 1 na stronie
www.fitpalulis.pl w zakładce „Opinie”.
3. Usługodawca weryfikuje wystawione opinie zamieszczone na portalu facebook pod
kątem skorzystania przez Klienta z Usługi lub dokonania zakupu w sklepie internetowym
na stronie www.fitpaulis.pl
4. Klient ma prawo żądania usunięcia opinii ze strony www.fitpaulis.pl W tym zakresie
należy niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o takim żądaniu, przynajmniej w formie
dokumentowej, zgodnie z § 3 ust. 1.
§ 10.
Dane osobowe w Serwisie, prywatność
1. Administratorem danych osobowych Klientów, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego, jest Sprzedawca.
2. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności, dostępną na stronie internetowej
Sprzedawcy pod adresem www.fitpaulis.pl
3. Administrator danych osobowych nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta
nieprawdziwych danych osobowych.
§ 11.
Postanowienia końcowe
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest:
a) zmiany przepisów prawa;
b) inne okoliczności uzasadniające zmianę Regulaminu.
2. O każdej zmianie Usługodawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym
wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z
dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.